آلبوم زیبای بنیامین بهادری به نام 94... :: دیده ور

دیده ور

سرگرمی، آموزنده، هنری

دیده ور

سرگرمی، آموزنده، هنری

مشخصات سایت
دیده ور

>>> به دیده ور خوش اومدی :) ...
>>> دیدن برای خوندن، خوندن برای یادگرفتن و یادگرفتن برای عمل کردن...
>>> بودنت همیشگی، سرت پرشور و دلت سرسبز...
Instagram: @Didevar.hd

آلبوم زیبای بنیامین بهادری به نام 94...

جمعه, ۲۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۱۸ ب.ظ

 

آهنگ ساز بنیامین بهادری | تنظیم کننده محمد موجرلو
نوازندگان محمد موجرلو، استیو آوانسیان، آلن بارسخیان، علیرضا میرآقا، آرش سعیدی، پاشا هنجنی، هومن نامداری، میثم مروستی
ترانه سرا فرید احمدی

 

این آلبوم شامل نه آهنگ می باشد:

 

 1-  اشکال

 2- تظاهر

 3- حواسم به توئه

 4- دوره های عاشقی

 5- بارانا

 6- مه آلود

 7- آهنگ شماره 4

 8- عاشق مثل ماه

 9- به من اعتماد کن

 بیایید با تهیه این آلبوم از مراکز مجاز از این خواننده خوب حمایت کنیم.

 

این آلبوم هم مثل بقیه کارهای بنیامین بسیار زیباست. از بهترین های آلبوم میشه به آهنگ های اشکال، دوره های عاشقی، عاشق مثل ماه و بخصوص آهنگ حواسم به توئه اشاره کرد.

 

می تونید اینجا آهنگ حواسم به توئه رو گوش کنید:

 


دریافت

 

در ادامه متن همه ی آهنگها آمده است:

  

متن آهنگ اشکال بنیامین بهادری
Lyrics Music Benyamin Bahadori Eshkal


حتما یه اشکالی بوده توی کارم حتما

 

یه اشکالی که داشتم و هنوزم دارم حتما

 

شاید اشتباهی بوده محاسباتم

 

یا کم بوده از عشق اطلاعاتم

 

 

یا اینکه زیاد بوده از تو توقعاتم

 

اصلا یه حرفای رو نمی گفتیم باید

 

یه حرفایی رو هم باید می گفتم شاید

 

شاید حس ششمم برای عشق کم بود

 

یه تزایی میدادم و واسه تو مبهم بود

 

 

رسما من حاضرم همین ساعت

 

اعتراف کنم به همه چیز خیلی راحت

 

راحت باشه خیال تو از این بابت

 

من برنامه های جدیدی دارم واست

 

 

رسما من حاضرم همین ساعت

 

اعتراف کنم به همه چیز خیلی راحت

 

راحت باشه خیال تو از این بابت

 

من برنامه های جدیدی دارم واست

 

 

قطعا واقفم به امتیازاتت

 

ایده آله منه همه مشخصاتت

 

شخصا میمیرم تا جریحده دار بشن احساساتت عمدا

 

 

 

رسما من حاضرم همین ساعت

 

اعتراف کنم به همه چیز خیلی راحت

 

راحت باشه خیال تو از این بابت

 

من برنامه های جدیدی دارم واست

 

رسما من حاضرم همین ساعت

 

اعتراف کنم به همه چیز خیلی راحت

 

راحت باشه خیال تو از این بابت

 

من برنامه های جدیدی دارم واست

 

 

 

 

 


متن آهنگ تظاهر بنیامین بهادری
Lyrics Music Benyamin Bahadori Tazahor



ما تظاهر کردیم که بهم بی ربطیم

 

آدما فهمیدن ما دو تا لو رفتیم

 

ما دو تا رفتیم جلو رفتیم تالو رفتیم یهو

 

ما یهو رفتیم جلو رفتیم تالو رفتیم یهو

 

آدما فهمیدم تو چشامون دیدن واسه هم می لرزیم به هم عشق می ورزیم

 

عشق سر گردون نیست درد بی درمونیست وقتی پنهون نیست گفتنش آسون نیست

 

 

ما دو تا رفتیم یهو رفتیم جلو رفتیم تالو رفتیم یهو

 

ما دو تا رفتیم جلو رفتیم تالو رفتیم جلو رفتیم یهو

 

 

 

 

 


متن آهنگ حواسم به تو بنیامین بهادری


Lyrics Music Benyamin Bahadori Havasam Be Toe


 

توی ماه نگاه به راه منو نمی بینی و نمیشنوی آه منو

 

نمیشه همیشه دل به خواه منو

 

 

 

تو که هفته به هفته به هفته منو حیف اون همه روزای رفته منو

 

فراموش کنی رفته به رفته منو

 

 

حواسم به توه حواسم سمت توه

 

حواسم سمتی که برسم به توه

 

آخه بی نفسم نفسم به توه

 

حواسم به توه حواسم سمت توه

 

حواسم سمتی که برسم به توه

 

آخه بی نفسم نفسم به توه

 

 

توی ماه نگاه به راه منو نمی بینی و نمیشنوی آه منو

 

نمیشه همیشه دل به خواه منو

 

تو که هفته به هفته به هفته منو حیف اون همه روزای رفته منو

 

فراموش کنی رفته به رفته ی هفته به هفته ی رفته منو

 

اون که هی گیر و پیگیر گیر منم

 

اون که هی هیجان داره گیره منم

 

اون که هی میره داره بمیره منم

 

اون که هی داره میره بمیره منم

 

 

حواسم به توه حواسم سمت توه

 

حواسم سمتی که برسم به توه

 

آخه بی نفسم نفسم به توه

 

حواسم به توه حواسم سمت توه

 

حواسم سمتی که برسم به توه

 

آخه بی نفسم نفسم به توه

 

 

توی ماه نگاه به راه منو نمی بینی و نمیشنوی آه منو

 

نمیشه همیشه دل به خواه منو

 

تو که هفته به هفته به هفته منو حیف اون همه روزای رفته منو

 

فراموش کنی رفته به رفته ی هفته به هفته ی رفته منو

 

 

 

 

 

متن آهنگ دوره های عاشقی بنیامین بهادری
Lyrics Music Benyamin Bahadori Dorehaye Asheghi


 

دیونتم دیوونمی تویی که عزیز جونمی ،تویی که عزیز در دونمی دیونتم دیونمی

 

دیونتم دیونمی تویی که عزیز جونمی تویی که عزیز در دونمی دیونتم دیونمی

 

 

تو یکی یکی یکی یکی دونمی  تو یکی یکی یکی یکی دونمی

 

تو یکی یکی یکی یکی دونمی  تو یکی یکی یکی یکی دونمی

 

 

تو رسیدی یهو از آسمون

 

همون که من می خواستمش همون

 

تو رو خدا داده به من تو رو

 

تو رو خدا بمون پیشم نرو نرو نرو نرو

 

نرو عزیز جونمی مهربونمی

 

 

تو یکی یکی یکی یکی دونمی  تو یکی یکی یکی یکی دونمی

 

تو یکی یکی یکی یکی دونمی  تو یکی یکی یکی یکی دونمی

 

 

دیونتم من دیونتم نرو نرو

 

دیونتم دیوونمی تویی که عزیز جونمی ،تویی که عزیز در دونمی دیونتم دیونمی

 

تو یکی یکی یکی یکی دونمی  تو یکی یکی یکی یکی دونمی

 

تو یکی یکی یکی یکی دونمی  تو یکی یکی یکی یکی دونمی

 

 

تو رسیدی یهو از آسمون

 

همون که من می خواستمش همون

 

تو رو خدا داده به من تو رو

 

تو رو خدا بمون پیشم نرو نرو نرو نرو

 

نرو عزیز جونمی مهربونمی

 

 

 

تو یکی یکی یکی یکی دونمی  تو یکی یکی یکی یکی دونمی

 

تو یکی یکی یکی یکی دونمی  تو یکی یکی یکی یکی دونمی

 

 

اومدم دورت بگردم یهو نرو

 

دوست نداری برمیگردم

 

دوره های عاشقی رو من با چشمات دوره کردم

 

 

 

 

 


متن آهنگ بارانا بنیامین بهادری
Lyrics Music Benyamin Bahadori Barana


 


زیبایی نکن منو هوایی ، گیرایی نکن تو که گیرایی

 

لا لایی نخون تو که بارونی ،آرومم کن که با لالایی

 

 

بارانا بارانا بارانا بارانا ، بارانا بارانا بارانا

 

 

You wanna stay with barana

 

barana is your lifes

 

You wanna stay with barana

 

barana is your lifes

 

 

دستامو بگیر تو که همراهی

 

اسممو بگو هر جور که میخواهی

 

اطرافم بمون تو که دلخواهی

 

حرفاتو بگو بگو بگو با دلم داری

 

 

مجذوبم نکن به زیباییت

 

مغلوبم نکن به تنهایی

 

این همه بی رحم نباش مغلوبم نکن

 

مغلوبم نکن به جدایی

 

 

بارانا بارانا بارانا بارانا ، بارانا بارانا بارانا

 

 

 

 

 


متن آهنگ ماه آلود بنیامین بهادری
Lyrics Music Benyamin Bahadori Meh Alood


 


وای از اون عشقی که با ما نیست

 

حتی دیگه یه ذره گرما نیست

 

قلبم داره میگیره از دستت

 

اون کسی که هستن ما نیست

 

 

وای از اون عشقی که با ما نیست

 

حتی دیگه یه ذره گرما نیست

 

قلبم داره میگیره از دستت

 

اون کسی که هستن ما نیست

 

 

غم انگیزه غم انگیزه هوا بدجوری پاییزه

 

درخت عشقمون ای وای داره برگاشو می ریزه

 

 

هوا بدجوری پاییزه درخت عشقمون ای وای داره برگاشو می ریزه

 

می رم و میمیرم و آسوده میشم از عشقی کی دنیا دیگه مثه تو نداره

اما اینو بدون عزیزم آخه فصه ی من و تو

 

 

می رم و میمیرم و آسوده میشم از عشقی کی دنیا دیگه مثه تو نداره

 

اما اینو بدون عزیزم آخه قصه ی من و تو ادامه داره ادامه داره

 

 

 

میون ماه هوا سرده هوا بدجوری نامرده

 

دلم میخواد که اون روزا میدونم برنمیگرده

 

 

 

مه آلوده مه آلوده فضا بدجوری محدوده

 

منو راهی به راه تو به این جاده مسدوده

 

فضا بدجوری محدوده منو راهی به راه عشق ولی این جاده …

 

 

می رم و میمیرم و آسوده میشم از عشقی کی دنیا دیگه مثه تو نداره

 

اما اینو بدون عزیزم آخه فصه ی من و تو

 

می رم و میمیرم و آسوده میشم از عشقی کی دنیا دیگه مثه تو نداره

 

اما اینو بدون عزیزم آخه قصه ی من و تو ادامه داره ادامه داره...

 

 

هوا اینجا نفسگیره هوا داره با تو میره هوا هم بی تو میمیره هوا

 

هوا اینجا نفسگیره هوا داره با تو میره هوا هم بی تو میمیره هوا

 

 

 

 

 


متن آهنگ تراک ۴ بنیامین بهادری
Lyrics Music Benyamin Bahadori Track 4


 

 


من به تو احساسه مالکیت دارم تو نترس از حرفم حسن نیت دارم


همه ی قلبت رو من تصرف کردم خیلی راحت اینجا من توقف کردم

 


من رو رفتارایه تو تعصب دارم این دلیله عشقه دوستم خوب دارم


من فقط رو عشق تو تمرکز دارم


همیشه تو دستم یه گله رز دارم

 

 


دوست دارم خودم پالتوتو بگیرمو تو بپوشیو خودم


خودم قهوه بریزمو تو بنوشی تو بنوشیو خودم

 

 

من رو رفتارایه تو تعصب دارم


این دلیله عشقه دوستم خوب دارم


من فقط رو عشق تو تمرکز دارم


همیشه تو دستم یه گله رز دارم , دارم


دوست دارم خودم پالتوتو بگیرمو تو بپوشیو خودم


خودم قهوه بریزمو تو بنوشی تو بنوشیو خودم


 

من خودم دوست دارم نگرانت باشم تویه هر لحظه در جریانت باشم


من خودم دوست دارم هیجانت باشم دائما مورد امتحانت باشم

 

 

 

 

 


متن آهنگ عاشق مثل ماه بنیامین بهادری
Lyrics Music Benyamin Bahadori Ashegh Mesle Mah


 


ما به هم محکومیم مثه مثه عیسی به صلیب

 

مثه مثه مریم به مسیح

 

مثه آدم و حوا به سیب

 

 

 

ما به هم محکومیم مثه مثه آئینه به سنگ

 

مثه مثه گندم به حریق

 

مثه مثه آهو به تفنگ

 

 

حال من آی وای حال تو وای

 

روی من جا اونست روی عشق ما

 

 

مثه خط ای ریل راه آهن

 

مثه اجبار تن به پیراهن

 

مثه حس تنهایی آهنگایی که با ما همراهن باهم

 

متولد یه روز و یک ماهن

 

مثه یه لحظه خیلی کوتاهن

 

مثه احساس حس لمس دسته گلی که بهم دادی اشتباهن

 

 

 

حال من آی وای حال تو وای

 

روی من جا اونست روی عشق ما

 

 

ما به هم محکومیم مثه مثه ما دو تا به هم

 

مثه مثه دو تا بی گناه

 

مثه مثه دو تا متهم

 

 

ما به هم محکومیم مثه مثه آه بعد گناه

 

مثه این جرم  عزیز

 

مثه مثه عشق توی نگاه

 

 

کوتاه... مثه آه... ،مث آه... بعد گناه

 

عاشق... مثه ما... ،مثه ما... بی گناه

 

 

 

 

 


متن آهنگ به من اعتماد کن بنیامین بهادری
Lyrics Music Benyamin Bahadori Be Man Etemad Kon


 

 

 


به من اعتماد کن به من اعتماد کن

 

خودتو از این همه به من اعتماد کن

 

وقتی بغضی تو گلوت ، یه دوراهی روبرو

 

بگو هر چی آرزوته به من اعتماد کن

 

به من اعتماد کن به من اعتماد کن

 

خودتو از این همه به من اعتماد کن

 

 

I will find you where ever you lose me, just trust me, just frust me

 

 

I promise you never love anyone

 

Just love me

 

Just trust me

 

 

گلاتو پهن نکن و به من اعتماد کن

 

چشاتو تنها کن و به من اعتماد کن

 

خودتو از این همه فکرای بد آزاد کن

 

برای خودت یه دنیای جدیدی جات …

 

 

به من اعتماد کن به من اعتماد کن

 

خودتو از این همه به من اعتماد کن

 

به من اعتماد کن به من اعتماد کن

 

خودتو از این همه به من اعتماد کن

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.