کشف طولانی ترین حشره جهان +عکس :: دیده ور

دیده ور

سرگرمی، آموزنده، هنری

دیده ور

سرگرمی، آموزنده، هنری

مشخصات سایت
دیده ور

>>> به دیده ور خوش اومدی :) ...
>>> دیدن برای خوندن، خوندن برای یادگرفتن و یادگرفتن برای عمل کردن...
>>> بودنت همیشگی، سرت پرشور و دلت سرسبز...
Instagram: @Didevar.hd

کشف طولانی ترین حشره جهان +عکس

چهارشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۱۷ ب.ظ

من خودم به شخصه تبریک میگم به ایشون، نه جدی شش ســــــــــــــــــــــال :)

طولانی ترین حشره جهان در چین کشف شد که زمان شکار خود را استتار می‌کند. محقق چینی حدود 6 سال در جستجوی این حشره بود که عاقبت آن را یافت.

بر اساس گزارش‌های ثبت شده پیشتر طولانی ترین حشره دنیا یک مورد 56.6 سانتی متر از مالزی بوده اما حشره جدید  62.5 سانتی متر طول دارد.

حدود 807 هزار و 625 نوع حشره در جهان شناخته شده که بلندترین آنها این حشره کشف‌شده در استان Guanxi چین است.

یائو لی دانشمند حشره شناس برای کشف این موجود بعد از شنیدن داستان‌های محلی در مورد حشره نیم متری در آن نواحی به جستجو پرداخت که بعد از مدت‌ها آن را یافت.

وی اظهار کرد: من کوه‌هایی به ارتفاع حدود 1200 متر را جستجو کردم ولی سرانجام در فاصله‌ای دور در هنگام شب سایه این حشره بزرگ را مشاهده کردم. البته در ابتدا تصور کردم شاخه درخت است، اما بعد از اینکه نزدیک شدم حشره بزرگی را یافتم.

این گونه جدید Phryganistria chinensis Zhao نام دارد.

نظرات  (۱)

سلام حوصله ی زیادی میخواد بیفتی دنبال اینکارا
پاسخ:
سلام ، حوصله هیچی ، والا این دیگه باید حداقل یه جایزه بدن آخه شیش سال!!!

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.