کاریکلماتور های پرویز شاپور- سری پنجم :: دیده ور

دیده ور

سرگرمی، آموزنده، هنری

دیده ور

سرگرمی، آموزنده، هنری

مشخصات سایت
دیده ور

>>> به دیده ور خوش اومدی :) ...
>>> دیدن برای خوندن، خوندن برای یادگرفتن و یادگرفتن برای عمل کردن...
>>> بودنت همیشگی، سرت پرشور و دلت سرسبز...
Instagram: @Didevar.hd

کاریکلماتور های پرویز شاپور- سری پنجم

سه شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۲۴ ب.ظ

- آرزوهای بر باد رفته مشترکی داریم.

- دلم به حال مسافری می‌سوزد که پایش در اثر خستگی اعتصاب می‌کند.

- آن چنان در تو غرق شده‌ام که وقتی برابر آینه می‌ایستم، تو را می‌بینم.

- تشنگی در آب هم دست از سر ماهی برنمی‌دارد.

- عاشق آدم کم حرفی هستم که یک تنه حریف ده تا آدم پرگو است.

- به حال موجودی اشک می‌ریزم که می‌خواهد با زنگ ساعت از خواب غفلت بیدار شود.

- عاشق سکوتی هستم که از فریاد، تقاضای پناهندگی می‌کند.

- وقتی که نیستی، لبخندهایم اشک می‌ریزند.

- سکوت صدای پای مسافر لبریز از خستگی است.

- مسافر خسته در سکوت صدای پایش استراحت می‌کند.

- سکوت، ساکن گورستان است.

- به حال اعدادی اشک می‌ریزم که عمری در بازداشتگاه جدول ضرب در سلول انفرادی محبوسند.

- «الف» در زمان سالخوردگی تبدیل به «دال» می‌شود.

- ای‌کاش می‌توانستم بر سر دوراهی در خروجی زندگی، راه جهنم را از بهشت تشخیص دهم.

- شادی بدون پشتوانه، لبخند ساختگی در پی دارد.

- گوشم آنچنان سنگین شده است که تا پایم را لگد نکنی صدای پایت را نمی‌شنوم.

- آتش تا خاکستر نشود آتش‌بس اعلام نمی‌کند.

- اردشیر دراز دست، دولا نشده ‌بند کفشش را می‌بندد.

- عاشق ماهی‌ای ‌هستم که در هوای بارانی برای دیدن رنگین‌کمان سرش را از آب بیرون می‌آورد.

- تا پای راستم با مرخصی پای چپم موافقت نکند، لی‌لی نمی‌کنم.

- همزمان با پیدا کردنت خودم را گم کردم.

- پنهانی‌ترین رازهایم را با سکوت در میان می‌گذارم.

- آنچنان با تو یکی شده‌ام که وقتی نیستی به خودم دسترسی ندارم.

- آدم منزوی، ساکن خودش می‌باشد.

- آنچنان آدم بدقولی هستم که در محل دیدار، انتظار خودم را می‌کشم.

- موجودی که به جای سلام خداحافظی می‌کند حرف آخر را اول می‌زند.

- حاصل جمع نجواها فریاد است.

- آدم نابینا در برابر آینه دلش می‌ایستد.

- وقتی چشمم را می‌بندم نگاهت را از نزدیک‌ترین فاصله می‌بینم.

- چون مرگ با تقاضای پناهندگی‌ام موافقت نکرد از خودکشی جان سالم به در بردم.

نظرات  (۱)

۱۱ آبان ۹۴ ، ۲۱:۵۷ دختری از تبار تسنیم ...
سلام
خدا قوت
عالی بود
کاریکلماتور خیلی جذابه...
پاسخ:
سلام 
ممنون، نظر لطف شماست...

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.